ponedeljek, 13. avgust 2007

Tiramisu ala Ana 2*

Slika: iz kulinarike


Sestavine:
100 g sladkorja
6 jajc
500 g mascarpone
2 sladki smetani (lahko 1 rastlinska, "stoji" bolj kompaktno)
500 g bebi piškotkov
2 dcl prave kave z 2 dcl mleka in 1 dcl ruma (ohlajeno)
kakav/naribana čokolada za posip

Priprava:


Nadev:Penasto umešaš rumenjake in sladkor, dodaš mascarpone, še malo zmešaš in nato dodaš stepeno sladko smetano. Na koncu dodaš sneg iz beljakov.

Piškote namočiš v kavo ("na hitro") in jih zlagaš enega do drugega v pekač ali v kakšno posodo, ko je pokrita cela površina dodaš pol nadeva, zopet piškotke in preostalo polovico nadeva. Posuješ s kakavom in postaviš v hladilnik.

Še nekaj nasvetov; najboljši mascarpone do sedaj sem kupila v Lidlu, stane 90 centov 250 g, zadnjič sem ga kupila v mercatorju in je bil obupno zanič, pa še 2,5 eur je bil! Pa sem kar 2 smetani vmešala, da lubi ni opazil kako je zanič :) piškotki so pa vrhunski od Lumpija, pa še 60 centov stanejo... mater sem že "gorenjska gospodinja" ;)

2 komentarja:

Sasha pravi ...

Kak mi pa tole dobr zgleda, sam drgač ne maram kave...a bi lahk to tut s kakavom se nardil al pa neki?

Pomaranča pravi ...

itak, važn da se nekam pomoči! lahko je tudi mleko+rumček(mrzlo)! na hitro pomočiš in je...